czwartek, 12 lipca 2012

Witajcie :)

12.07.2012
Hej wszystkim! Nazywam się Ala i to jest mój pierwszy blog. One Direction to coś bez czego nie wyobrażam sobie życia. Bloga postanowiłam założyć, bo sama piszę imaginy i stwierdziłam, że będę je umieszczać w internecie. Dlaczego nie? Więc na tej stronie znajdziecie tak jak już mówiłam imaginy, moje opowiadanie, obrazki i wiele innych rzeczy.
     Może teraz trochę więcej o mnie :) W tym roku idę do pierwszej klasy gimnazjum. Mam 3 przyjaciółki, które wciągnęłam do świata 1D. Justynę, Natalię i Anetę znam od pierwszej klasy podstawówki. Rozumieją mnie jak nikt inny. Uwielbiam spędzać z nimi czas. Są dla mnie jak siostry, których nigdy nie miałam. Jestem jedynaczką. Do przedszkola chodziłam tylko 2 tygodnie, bo pani mnie straszyła, a poza tym już od dziecka buntowałam się :D W wolnym czasie oglądam filmy, tańczę i śpiewam. No może o mnie wystarczy :) 
Wakacje spędzam w domu, więc postaram się dodawać jak najczęściej ;D
Miłego dnia dla wszystkich :* 



20. 06. 2014
Hej, tu Ala. Piszę do was 2 lata później bo nie powiem, trochę się zmieniło. Nie ma już imaginów, jest tylko opowiadanie :) Ta zmiana wg mnie i Elizy była potrzebna, bo nie radziłam sobie z pisaniem imaginów i jeszcze opowiadania. Postanowiłam więc, zostawić opowiadanie, bo jednak mimo wszystko jest bliższe mojemu sercu i gorzej się z nim rozstać. 
Mam nadzieje, że jakoś to zaakceptujecie :) Kocham Was ~ Alice :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku, widzę że chcesz skomentować ;D Niezmiernie nas to cieszy. Mamy jednak do ciebie małą prośbę. Podpiszcie się ludzie! Nawet nie wiemy komu mamy dziękować za wszystkie słowa : >