czwartek, 2 stycznia 2014

Podsumowanie Roku 2013

Hej kochani :) dzisiaj jesteśmy we dwie :) Rok 2013, na blogu uważamy oficjalnie za zakończony :) Podsumujmy teraz wszystko co działo się na blogu i w naszym życiu przez ten ostatni czas. 
       No więc zacznijmy od tego jak zakończyłyśmy ten rok w naszym życiu. Powiedzmy sobie szczerze, że ten rok nie przyniósł nam zbyt wielu fantastyczny wydarzeń i wspomnień. Oczywiście nie cały ten czas był zły. Bywały sytuacje, kiedy niepohamowana radość i szczęście aż od nas biło, ale niektóre wydarzenia, pozostawią po sobie ślad na psychice, do końca życia.

Alice : No cóż, El ( Eliza) kupiła zepsute spodnie, i właśnie je naprawia,
Eliza: A Alice w końcu ku mojej radości zdobyła buty zimowe na płaskim obcasie.
Alice: Eli wkurzyła, że nie dostała rozdziału 15 do wcześniej i był Foch Forever twierdząc, że ona go nie przeczyta bo jest już upubliczniony. ( I tak go potajemnie przeczytała xD)
Eliza :Sąsiedzi Alice zapraszali nas na drinki, twierdząc że pokażą nam małe kotki. ( nic że to było przed pasterką na którą się ,,wybierałyśmy" )
Alice : A to, było mocne xD  Poza tym jeżeli, chcecie kogoś obwiniać za to że nie ma rozdziałów i imaginów, to wszystko przez Elizę, bo dzwoni do mnie i nie daje pisać xD
Eliza: Okej... To więcej nie będę dzwonić i zobaczymy ile napiszesz siedząc na fb :). Jeszcze jak wracałyśmy do domu to podjechał jakiś samochód ,a facet wystawił łeb z niego i zaczął majtać brwiami xDD
Alice : Ejjj, ale no....! Zmieniam zdanie, to nie przez telefony Elizki.... Nie siedzę na fb! A poza tym internet w laptopie mam od kilu dni -.-'   NIE ZWALAJ NA MNIE WINY!!! A to też było mocne xD A pamiętasz ludzi na 6obcy.pl jak im to opowiadałyśmy?
Eliza: Facet się rozłączył ,a facetka się śmiała ;p. Pamiętasz tego psa co teraz przed nim uciekamy ?
Alice : Ooo tak, za każdym razem jak go wkładamy na podwórko to i tak nas goni xD Pamiętasz " Nie kopaj, nie kopaj!" xD Albo jak próbowałyśmy wymyślić co będzie dalej w opowiadaniu?? :)
Eliza: Ta Charlotte będzie w ciąży z Harrym ( ,a tak serio to żartuje to moja wyobraźnia a Ala nie chce jej w opowiadaniu wykorzystać ;c )
Alice : Ale nie o to chodzi, że nie chce, bo gdybym nie chciała to chyba bym się nie pytała nie?? Chodzi mi o to, że w sumie to było by dość przewidywalne a ja tak nie chce! Ona ma nie być w ciąży z Harrym! Nie Eliza, nie będzie w ciąży z Louisem! Na razie nie, albo może w ogóle. Gdyby była w ciąży to zrobiłaby się z tego taka Moda Na Sukces i było by : Charlotte z Harrym, potem ją i dziecko zostawia. NIE, TAK NIE BĘDZIE! Poza tym, UWAGA UWAGA, ELIZA ZRZEKŁA SIĘ PRAW DO NASZEGO MALEŃSTWA!!!
Eliza: Nie to że się zrzekam czy coś ale to nasze prywatne sprawy i nie będziemy tego ujawniać na blogu dziękuję i Paaaa:***
Alice : Teraz się nie wypowiadasz na ten temat! Wstydzisz się tego co zrobiłaś! Zawiodłam się na tobie!
Eliza: Jak wspomniałam wcześniej . DZIĘKUJE I PAAA:*
Alice: A to menda... No nic, w każdym bądź razie, czas to zakończyć. Więc, Kochani moi, podsumowując. Ten rok i dla nas i dla bloga, nie był najlepszy. Może też dlatego nie było postów. Nie było motywacji, pomysłów. W tym roku jednak będzie może trochę inaczej. Postaram się pisać częściej. Oddzielać szkołę, życie prywatne i bloga, a El będzie się bardziej udzielać. Może jakieś imagify, albo jakieś informacje i animacje i obrazki. Jak to się mówi? " Nowy Rok, Nowe Życie". I my będziemy się tym kierować. Może też częściej będziemy organizować takie dyskusję? Np. na temat rozdziałów. Po każdym rozdziale będziemy dodawać taką dyskusję, o dobrych, złych czy głupich rzeczach. To może być dobry pomysł. O reszcie zmian powiemy wam kiedy indziej. A teraz chciałyśmy podziękować, za wszystkie komentarze, opinie czy głosy w ankietach :) Serdecznie wam dziękujemy i liczymy że będzie tego z każdym miesiącem więcej :) Także, kochani do kiedyś ;) Pa :*

                                                          

   ~Alice i Eliza


6 komentarzy:

  1. Hehe no dziewczyny nieźle!! Czekam na jednoparty Alice pamiętaj udostępniałam tego bloga!! Mam nadzieje że ten rok bd dla Was o wiele lepszy i bd więcej weny!! :* pozdrawiam Olka!

    Ps. I tak dopadne Lou! :* <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Mówiłaś ale ja tam wiem swoje! hihi dobra pamiętam co powiedziałaś odwale sie! Tamto mi umknęło :D ale na jednoparty i tak czekam!!

      Usuń
    3. Spróbuj tylko go dorwać a możesz pożegnać się z jednopartami :* ~ Alice

      Usuń
    4. Dobra dobra Lou jest Twój mnie i tak nie interesuje wole Zayna! :D

      Usuń
  2. Nominowałam Cię do Liebster Award http://jai1dhlzln.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, widzę że chcesz skomentować ;D Niezmiernie nas to cieszy. Mamy jednak do ciebie małą prośbę. Podpiszcie się ludzie! Nawet nie wiemy komu mamy dziękować za wszystkie słowa : >